skolavslutning.

hur dålig skolavslutningen än var så kompenserade kvällen upp för det. det var en förjävla bra kväll/natt alltså.
vi började att grilla (jag och Blueyee grillmästarna! boysen vet ingenting om det där) och sen blev det kubb, brännboll och allt därimellan. när alla andra drog vidare runt nio, tio satt jag, Blueyee och David kvar hos Andreas tills det blev dags för oss att cykla hem, vid fyra.
att sitta ute en sommarkväll med folk jag tycker om, se natten falla och morgonen sakta vakna tätt därinpå är något jag saknat. den svinkalla cykelturen hem är något jag dock kan besparas.

idag får jag väl säga grattis till alla studenter!
själv ska jag dö lite, ta igen förlorad sömn och kolla på star wars.
fin start på sommarlovet, ehe. men det är fulväder ute.
/s

grillmästarna!

kvällens host och david. tack för att vi fick komma!

en del av sp1a. ♥

lovar, sånt här sitter fint runt halv tre en fredagsnatt. hihi. eller vilken tid som hellst, för den delen.


ungefär dessa bilder jag orkar lägga ut. finns fler på facebook annars!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; hahhahahahahahahaha kul kille ;)

2011-06-11 @ 22:12:47
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0