jag har inga ord för att vi andras, tänker, känner.

jag försöker förstå mig på det här med norrköpings läktare.
okej, detta låter inte normalt. men jag är inte normal, och dessutom planerar jag och min mamma att dra oss mot norrköping imorgon för att se IFK spela mot Helsingborg. dock vet jag inte vilken läktare som är för bortalaget.
vore bättre om alla matcher spelades på söderstadion, där vet jag minsann vart man ska stå.

jag är faktiskt ganska taggad på veckan som kommer.
för första gången i år så blir det nog lite sommarlovsfeeling på det hela. det tycker jag om.
dessutom är det bara en vecka kvar tills jag åker med malin, ner mot göteborg och liseberg!
som det ser ut nu blir det fint väder också. 

ah, märks att jag varit utan blogg ett tag. babblar för mycket.
därför tänker jag nu ta min glass, bädda ner mig och kolla på the big bang theory,
bara några avsnitt kvar. måste hitta en ny serie, och filmer.
/s

random pic, min fina hund. 

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; haha! men nu har vi ju sommarlov då kan du ju fortsätta med den mycket mer! :D

2011-06-19 @ 06:01:48
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0