tisdag.

När det regnade som mest igår bestämde mamma och jag att vi skulle till smultronstället. sagt och gjort, där satt vi sen i regnet och åt glass. Otroligt gott var det, tog en ny smak. Mint nånting, fett god fan. Sen åkte vi till Norrköping, jag vart pank lika snabbt som jag fått mina pengar, ehe. Fick med mig finaste väskan och lite kläder hem, kanske visar senare. Det bästa köpet var helt klart mina nya gula skor (!!!!) Tyckte jag, tills vi åkte förbi media markt. Så nu är jag lycklig ägare till en HTC desire z, hih. Jävla tur jag hade, dom som stod efter mig i kön ville också ha en och jag fick den sista. Så nu bloggar jag alltså från mobilen, därav den konstiga texten. Det var väl typ det jag hade att säga, ska va hundvakt idag. Får en del tid att blogga ihjäl alla. /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0