jag åker till grekland i övermogron!

fan vad drygt med inlägg här alltså. men det finns ju bättre saker att göra när det är fint väder än att blogga.
så vad har jag gjort sen senast då?
jag har varit på djulö för första gången detta år, WOW. jag har också haft poolhäng med lydia, badade för första gången i år. WOOOW (även fast det var svinvarmt i både luften och vattnet) och idag har jag jobbat, och vart med klara och blueyee. ungefär det jag har hunnit med. 

i torsdags då, lydia tog med sig en mango och kalva köket.

jag nöjde mig gott med detta.


poolhäng på hög nivå här!

tycker jag lyckades med brännan ganska bra på en dag.
hahaha, ignorera dock att jag har fyrtio olika bikiniränder, sånt som ska fixas i greklandet!


så det var alla bilderna från kameran, kanske ska ladda in nåra från mobilen också? kanske kommer upp som ett inlägg när jag är i grekland, bara för att ni inte ska sakna mig för mycket, liksom.
& nu måste jag verkligen börja packa, ser hemskt ut i mitt rum och inget ligger i resväskan än.  fyfan, jobbigt att packa.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0