felsjunget.

"Riktiga texten var:
Tellement loin de ce monde

Men jag sjöng:
En varustreck kod

Övriga kommentarer:
En kompis sa att det var fel. Jag själv tyckte det var helt logiskt att Kent skulle sjunga så. Kan dom sjunga om ingenting så kan dom väl sjunga om en streckkod"



haha, man måste bara älska DEN HÄR sidan!
det är en sida där man delar med sig av felhörda låttexter, helt enkelt.
detta är såklart otroligt roligt, speciellt nu när man vet hur alla låtar går.
känns också bra att veta att man en gång i tiden inte var ensam om detta. hihi.
/s

Kommentarer
Postat av: rebecca

hehe så kul sida! min kompis sjöng "jag kokar te tårar kan jag vara utan" när Jocke sjunger "jag blinkar till, tårar kan jag vara utan" i FF. skrattade skitmycket åt det xD

sv; oj, jag trodde du bodde närmre Sthlm

2011-07-20 @ 23:24:17
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; haha ja skrattade åt henne ;)

hur lång tid tar det att åka?

2011-07-21 @ 21:57:36
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0