sunday.

- om jag fick välja på alla jobb i världen som fanns vill jag bli sångare eller dansare. men för att blir det måste man kunna dansa eller sjunga, så det är ganska kört.
- jag får väldigt lätt ångest över vad jag ska göra i framtiden.
- länder jag vill bo i är bland annat USA, UK och Australien.
- sämsta högtiden på året är julen.
- jag har blivit beroende av twitter, men det är inte mycket jag fattar av det.
- nästan alla mina pengar går just nu åt att spara till sommaren då många eventuella konserter kommer att vara.
- jag har ingen aning om varför jag skriver det här, egentligen.
- dom enda bilderna jag har på datorn just nu är på dessa boys.
.

Kommentarer
Postat av: Mamma!!

Dansen kan du ju!! Den är det ju inga problem med!

2011-12-04 @ 21:55:11
Postat av: Konstiga Lilian

Vilket roligt inlägg! USA tycker jag att du ska bo i! Jag bor där o det är grymt cool o kul! :)

Men ojoj. Kolla INTE in på min blogg om du inte är så förtjust i julen. Lova mig det? För jag vill inte att du ska besviken :) /L

2011-12-05 @ 04:01:02
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0