lörlörlördag

wellwell, just nu sitter jag i soffan och kollar på madagascar. inte så bra film... men det funkar! är så trött så jag kan dö, kom hem vid halv tre och åkte hemifrån vid tio idag, fett. jag åkte till linköping med emma, lydia och klara för lite shopping och måste säga att det var ett väldigt bra ställe att spendera pengar på! hittade två tröjor, lite iPhone skydd (yes, ägaren än en 4s nu!!) och en ring. lite så. det är väl typ det som hänt. imorgon blir det plugg som gäller (hahahaha jo tjena) NICE?
/s

jaa snygg bild från igår!


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Skulle också köpa en jävla iphone! TRYCKTE PÅ "BESTÄLL" OCH ALLT!!!!!! Men då kom det upp att för att få det abonnemanget (värsta bästa!) så var man tvungen att vara inskriven i en högskola eller mellan 18-25 år......... TRE MÅNADERS VÄNTAN KVAR!!!!!!!! Buhuhuhu så sjukt avundsjuk jag blev nu uääääh bööl!



kraam

2011-12-18 @ 20:45:46
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0