lördag i le punktform.

gårdagen var sjukt bra. en sådan dag man bara tycker om. let's make it in punktform.
- jag vaknade runt elva, fett.
- det gick bra att övningsköra och pappa var glad på mig nästan hela tiden.
- det avslöjades att videodiaries kommer att återkomma väldigt snart.
- x factor performance med one direction och JLS vad GRYMT. så snyggt och bra!
- vi slapp cykla till laggarhult.
- barcelona vann med 3-1 mot real, bara det är en sjukt bra sak.
- jag hittade min nyårsklänning, ja det lutar faktiskt nästan hundra procent åt den blommiga nu.
- somnade skapligt och har nu sovit mina nio timmar. fett.
(- DET ÄR SOL UTE OCH INGEN SNÖ)
.
sista punkten får mig på lite sommarhumör, så vi drar till med en bild från i somras. drygt ett halvår kvar...
(22 DAGAR TILL MIN BDAY!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0