can we fall, one more time, stop the tape and rewind.

ÅH jag är så arg på min mobil!!!! helt out of the blue så slutar låsknapen att funka. alltså jaha? ska vänta lite och kolla om det fixar sig, annars får jag väl lämna in den. fyfaaaan. HTC är det värsta, finns nog inte någon människa jag känner som inte fått lämna in sin mobil eller är i behov av att göra det. jarrååå.
.
wellwell, nu sitter jag och kollar på bonde. är så sjukt trött så ska nog faktiskt lägga mig och i sängen efter detta haha. det har varit en så jobbig dag och allt. blahabla. skridskor (ensamma i hockeyhallen, wowow!), låång dag, snö, körlektion och blöta fötter kan väl sammanfatta min dag. funfun.
.
snyggingar i ishallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0