snurra min jord igen, radion spelar vår sång.

vi är inne på sista sju dagarna av sommarlovet, och för att vara ärlig har jag inte sådär jättemycket ångest.
ikväll har jag iallafall haft jättemysigt med lite fina tjejer. vi har ätit kräftor och fixat naglar,
det var sådär tjejigt som jag hatar för mycket av. awesome!
vi åt kladdkaka/tobleronetårta också. självklart ska jag trycka i mig mest. dum jag är.
efter mycket om och men lyckades vi sen komma hem, i bilen spelades kent. lagom asnice.

taggad tjej!


Klara & Klara


Lydia & Olivia


ska man göra det ska man göra det fullt ut!


efterrätt. mums.


sen gick vi ner till bryggan. galet skönt i vattnet.

Kommentarer
Postat av: emelie svensson

svar: jo de har du ju rätt i!

2011-08-19 @ 09:23:50
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/
Postat av: rebecca

så söt!!

gott och ha sju dagar sommarlovsdagar till, jag börjar på måndag :((

2011-08-19 @ 20:14:41
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0