rycker vi till, reklamen avbryts för sport.

idag har jag varit ute vid katrineholms golfbanor med blueyee och emma. och jag trodde aldrig jag skulle säga detta men fan vad kul det var! haha, har alltid sagt att golf är en riktigt tråkig sport (om man nu kan kalla det sport) men från idag måste jag nog sluta med det. jag har också bestämt mig för att bli pensionärsgolfare. fett med pimp.
dock lär jag behöva lite träning. alla ni som, precis som jag, tror att golf är en peace of a cake kan ju testa att slå lite, för haha faaaan vad svårt det är. ah.
det var min uppsats om golf, över till fotboll. helsingborg vann i idag, det firar jag med godis och lite taggning till imorgon då hammarby tar emot qviding på söderstadion. nu när vi bytt tränare och dessutom spelar mot bottenlaget måste vi väl ändå vinna, annars är det pinsamt. en poäng på fem matcher...... forza bajen!
när vi ändå är inne på sport kan jag glatt meddela att djurgården fick stryk idag, och dom åker ner, ner mot superettan för att aldrig komma upp igen. kan vi ju hoppas iallafall. tyvärr vann AIK med tre-noll mot trelleborg. sadface.
/s

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Jag åkte ju med Cultural Care och där var man typ tvungn att ha 250 h barnerfarenhet. det betyder att du kan ha varit barnvakt och sånt också :-)

2011-08-22 @ 14:45:22
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Maija- sorrybro

Härlig blogg du har! :D

2011-08-22 @ 18:15:41
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0