måndag på backavallen.

vanlig dag på jobbet.

06.02; vaknar av att jag tror jag försovit mig. idag igen.
06.25; vaknar av alarmet.
06.35; kutar upp och snabbcyklar till jobbet.
07.00; anländer till jobbet och det är svinvarmt ute. 
07.15; jag och sanne dammsuger och torkar alla omlädningsrum i hockeyhallen/läktaren på en timme. BOYAH!
08.00; rast.
08.17; ett åk med elbilen och lite ogräsrensning.
09.00; frulle och lite solning.
09.31; ännu mer av ovanstående. ehm, jag menar jobb.
10.53; två snubbar vid namn jacob och oscar drar en snabbvisit, tror vi. dom var ute efter elbilen. bilhelvetet försvann.
här slutar också allt seriöst jobb för dagen. enligt mig.
11.06; elbil återfunnen.
12.00; MAAAAAAAAAAAAT ♥
12.34; sanne kör in i ett träd, baklänges i nedförsbacke och jag flyger ur bilfan. nytt sår på knäet; CHECK!
12.53; slut för dagen, & jag drar till luvis. 

nu är jag hemma efter att ha övningskört. min far var nöjd med körningen så det är även jag nu.
ska plugga lite trafikteori nu och sen banka vett i min mamma om att USA går i konkus, (MAMMA DU VET VAD SOM GÄLLER!!!!) vilket hon inte verkar förstå. no hard feelings, man. 
/s




njuter av sommaren vilket kanske inte syns, men lovar, jag gör det. härligt skabbig för den delen.


taggad chey.

Kommentarer
Postat av: rebecca

så fin chey! så fin header!

2011-08-02 @ 21:09:02
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0