jag kan verka galen, som hänger här med dig.

vill ni veta hur jag har det på linden? vill ni?
okej.

det är så otroligt tråkigt och konstigt där att jag inte ens kallar det min skola. linden.
maten är inte lika god som alla säger att den är.
vattnet är inte kallt.
skåpen är för små.
jag har överskåp och ser knappt in i det.
även fast det är lätt att fixa mellanskåp. ska nog göra det.
hela linden har fått sina macar förutom ekonomitvåorna, vi får dom om en vecka.
vi har sääääääääääääääääämst schema, med veckoavslut kvart i fyra.
när jag bytte schema i höst trodde jag aldrig jag skulle göra det igen.
dessutom är vi ganska mobbade där.
min klass verkar däremot ganska bra. 

vi var nere och kollade in duve också, nya KTC, dom hade det fint. saknart.

grekland är nått jag saknar så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0