I guess I'm just a sucker for love.

och jag är världens största sucker for justin bieber. jag menar, ingen kan se denna video och inte bli kär.
även fast ingen vill erkänna det. (jag menar, justin är ju världens största tönt?)
därför kan jag stolt säga att jb delar första plats med Mannen, rupert grint, i princip alla listor som finns hos mig.
jag kan sitta och lyssna på hans låtar i timmar, om och om och om igen. så har det varit sen han debuterade med one time.
(vilket inte är så svårt att gissa att jag gjort det nästan hela kvällen nu. så söt.)
åh, härliga tider, haha!

men fan, alla som säger att justin bieber är omogen, ful och inte kan sin sak är ju helt klart avundsjuka.
för jag menar, KOLLA PÅ KILLEN. så jävla snygg. fan, han är tillochmed yngre än mig och redan så sjukt framgångsrik.
dessutom är hans dokumentär to die for. lovar.
(hej, jag heter sofie. fyller snart arton år och jag skriver kärleksförklaringar till en kändis på min blogg.)
nu ska förbereda mig för att sova. och drömma om justin.
(och seriöst, titta vad sööööööööt han är här hihi!)

Kommentarer
Postat av: HANNA

TACK så jättemycket!!

2011-08-18 @ 15:01:26
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0