hela världen är min.

vad jag gjort senaste dagarna
;sovit för lite.
;jobbat
;(okej, vi har mest åkt med elbilen då.)
;pressat vid djulö, och badat (!!!)
;grillat.
;cyklat en tvåtimmars-tur i laggarhult.
;skämt ut mig.
;varit vilse i laggarhult
;och skogen.
;gungat.
;lekt på sandbäcken.
;piknikat
;varit ute senare än jag borde.
;hälsat på andreA.
;försovit mig. igen.
;hängt med coola personer.

det är bara 20 dagar till skolan, så nu har jag inte tid att tänka på jobbet. från och med nu lever jag livet ändå.
vi har dessutom katrineholmsveckan framför oss, och då är det någorlunda drag här i hålan. det fär man inte missa!
därför skulle jag gissa att datan kommer vara avstängd ett tag till. imorgon väntas grillning @ my place och sen kanske vi drar oss mot kajrocken. på lördag är det klassferre, swingfly och söndag stadsparken med team gabriel som gäller. helt klart ingen tid att sova. hoppas vädret är med oss bara.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0