fredag.



idag har jag städat hela min våning, (sovrum, toa, förvaring och någon sorts smink/klädrum) duktig jag känner mig! nu blir det mycket lättare att packa ner allt till flytten sen. känns inte bra att flytta från ett hus där jag har en hel våning själv till att dela på en lägenhetstrea med min familj, haha...
menmen, det är ju lite mer än en månad kvar så, bara att njuta!

lite senare kom blueyee hit med glass, ibland är hon verkligen den bästa! så vi drog på lite justin-låtar och skämde ut oss rejält, just like old times. perfekt.

så det är i princip min dag, ikväll ska jag bara ligga inne hade jag tänkt.
dock vet jag ju själv att varje gång jag säger så slutar det på ett heeeeelt annat sätt. vi får se helt enkelt.
fan, vad jag snackar.
/s

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

ida svarar: ang inlägget om att Emma och Elin tackade NEJ till att provspela för filmen "jag saknar dig".

Jag sa lite fel.. tydligen så hade de ringt till MAMMA och det var mamma som sa nej.

Jag trodde de hade ring emma och elin. Men icke!



och nej dom ringde bara =)!

2011-08-19 @ 23:53:46
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; håller med!! en del är helt underbara. Kan inte fatta att Vintervila skrevs när dom var Havsänglar!

2011-08-20 @ 19:45:00
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0