sthlm bitch.


jag köpte ett par gula glajjor.
jag glömde bort att jag hade kameran med mig.
därav bara masor med bilbilder.
sthlm är en konstig stad att köra bil i.
mamma körde fel fler gånger än vad jag kan räkna,
och hon ska ha bott där. huh, jag hittade bättre än vad hon gjorde (........)
solen sken i kholm men i stockholm var det minsann mulet.
tälje har en väligt god thairesturang.
det var en lyckad dag tycker jag.

idag har jag kört bil, väldigt mycket. tycker det gick bra, körde mycket i trafiken och fick inte motorstopp nån gång.
det kallar vi lyckat. dessutom har denna dag varit mer eller mindre en problemlösare.
känns bra att somna med lite mindre stenar i hjärtat.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0