mordena tankar om varandra.

läste på Blueyee's blogg (HÄR) ett inlägg om hur olika människor kan vara. måste bara få skriva av mig lite om det jag med då jag känner igen mig i det. om att ta initiativ och offra tid för skolan.
det är nåt som jag alltid har lyckats hamna i, vare sig det är småskolan, högstadiet eller gymnasiet. jag lyckas mer eller mindre alltid hamna i såna grupper då det finns vissa som inte kan kompromissa.
jag är oftast den som vill ha saker gjort, men har lite svårt för att ta tag i saker. den som är allergisk mot såna som inte kan göra ett bra jobb, och såna som inte försöker. jag tycker inte om att ta plats, och hatar när jag måste göra det. jag hatar när jag inte har nått att göra, när jag känner mig onödig. men även när jag måste göra andras arbeten för att hon/han inte är klar i tid pågrundav typ chillidill före arbete.
alltså dit jag vill komma. jag vet inte riktigt. meningen med att ha en blogg är väl att få skriva av sig. skriva ner sina tankar och det är precis det jag gör. försöker förstå hur man kan välja att chilla istället för att få arbetet klart. dock kommer jag inte på nånting. och jag kan gissa att det inte bara är jag som tänker såhär. eller?
det var det jag hade på hjärtat för nu.
/s

alla är vi olika. vissa gillar tydligen att ha skitiga speglar och oskapa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0