den här känslan som jag har är inte min, den blev kvar är den din ?

vaknade hos Janni imorse. chilla järnet, tog bussen in till stan,
drog till nävertorp, luvsjön och lite allt med Blueyee och Jörgen.
fyfan vad jag har cyklat idag alltså. hårt att bo i stan.

nu på kvällen cyklade jag hem till pappa för lite pappa/dotter-häng framför teven.
körde lite bil och sen bjussa han på en fin måltid från findus. haha.
saknat min pappa lite för mycket nu. inte bott där på nästan 3 veckor tror jag. ojsan.
menmen, nu är jag iallafall åter igen hos mamma och ska snart fortsätta kolla diehard på fyran.
hihi, k information. right?
/s

söt, otroligt typisk bild från igår. my friends are cute.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Carstensen

fy faan va snygga tjejer! :D

2011-04-21 @ 22:03:04
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: JoffaJan

underbart vacker bild!

2011-04-27 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0